środa, 12 sierpnia 2015

Cycki górą! Jak nie górą to i dołem!

Co to jest? Ma je każda kobieta i dają przewage? CYCKI!
Są i w postaci cytryny jak i melonów. Sztuczne i naturalne. Jędrne i te co szorują podłogę.
Ale nadal są to te same cycki które uciszają konkurentów i dają nam siłę o jakiej putin by mógł pomarzyć! Bo gdyby był kobieta wystarczy żeby na spotkaniach pokazał swoje wielkie ruskie cyce i PUFF UKRAINA JEGO!  a tak to trzeba sie było narobić.
Dlatego moje drogie samice, ja choć jestem jedna z was mam cycki w postaci dwóch mikro cytryn to wzywam was do korzystania ze swoich tajnych broni!
Czemu mamy mieć coś zajebistego i nie korzystać z tego?
Kłótnia z facetem? POKAŻMY CYCKI
Twoj kochanek nie chce ci kupić butów? POKAŻMY CYCKI
Masz okres i nie chcesz sprzątać? POKAŻMY KOMUŚ CYCKI!
Twoja rodzicielka nie docenia cię? NIE POKAZUJMY CYCKÓW!
A jeśli jeszcze masz opory przed pokazywaniem swoich okazałości to popatrz na to z innej strony!
Brak kieszeni w spodniach? wsadz telefon w biust!
Brak kieszeni na małego kota bez domu! tez wsadz go w biust! (ale żeby przeżył)
Możliwości jest wiele a nawet tysiące. Cycki od ''hehe'' zarajania dziejów służą nam jako forma ochronna.
MOJE DROGIE BO NIE TANIE I KOCHANE SAMICE! 
MASZ CYCKI? KORZYSTAJ I WOJUJ ŚWIAT JAK NA CZLOWIEKA Z MACICĄ PRZYSTAŁO!

1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc nie rozumiem tej całej cenzury na cycki, to coś normalnego - każdy je ma z tym że my kobiety nieco większe. A w kółko robi się koło tego takie halo jakby kobiece cycki były ze złota albo z innej planety. Ja jestem dumna ze swoich, co prawda nie mam zamiaru ich pokazywać każdemu chętnemu ale ukrywać też ich nie chce

    OdpowiedzUsuń