wtorek, 3 marca 2015

Fajnie być samicą #1

Ostatnio natknęłam się na książkę Dmitrija Strelnikoffa ''Fajnie być samcem''. Oczywiście musiałam ją zakupić.Trzeba znać punkt widzenia naszego wroga z którym żyjemy od zarania dziejów.
Pomyślałam -a czemu by nie napisać dlaczego fajnie być samicą! I tak oto piszę pierwszą notkę poświęconą temu zagadnieniu. Zapewniam was moje samice że będzie warto!



FAJNIE BYĆ SAMICĄ #1

Drogie samice, jest nas 50,26% całej populacji. Powód do dumy? Oczywiście. 
Wiele samców wyśmiewa nas moje drogie samice że jesteśmy mięsem do robienia dzieci.
Dzień w dzień spotykamy się z obelgami i wyzwiskami! Jesteśmy obarczane za wiele problemów które są z winy tych przebrzydłych samców!
-Nieposprzątane? Wina kobiety!
-Obiad w pracy zle smakował? Wina kobiety
-Samochód rano nie odpalił? Też wina kobiety!
Samce to naprawdę niemiłosiernie ograniczone istoty. Potrafią siedzieć dniami przed telewizorem oglądając bydło które biega za piłką, by potem przerzucić się na nocny seansik cycatych kreatur które plamią nasz samiczy honor!
Zacznijmy od samego początku. Od stworzenia nas, istnych dzieł sztuki! Najpierw powstał Adam z jakiegoś gównianego błota które nie wiadomo ile tam leżało a być może nawet sam Bóg deptał je swoimi brudnymi stopami a to bardzo możliwe! No więc jak już powstał ten Adam to dopiero my z kawałka żebra! Dla niektórych to powód do śmiechu - ha ha kobieta to tylko żebro! Otóż nie! Żeby Bóg mógł stworzyć samice najpierw musiał zacząć od zera! OD SAMCA!
Dlatego 1:0 dla samic i mokra piąteczka dla stwórcy!


2 komentarze:

  1. Jeeju! Napisałaś to świetnie i z cholernym humorem! Trzymaj tak dalej i nie poddawaj sie SAMICO? :D 3maj fason! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój boże! Dawno nie czytałam prostego i zarazem cudownego posta! Zero bzdet tylko piękna oczywistość i humor. Podziwiam i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń